dinsdag 18 september 2012

cursus

Dan ben ik uiteindelijk, samen met enkele andere mensen toch nog kunnen beginnen aan het tweede jaar herborist. Weliswaar in Turnhout, wat niet zo praktisch is, maar ja, beter dat dan niks, zullen we maar denken!

Ondertussen heb ik al heel wat kruiden gedroogd. Verschillende soorten olie gemaakt en aan de siropen begin in binnenkort ook.

Maar eigenlijk ben ik al aan het hopen op de moment dat ik kweeperen kan oogsten! Ze zijn voor mij een combinatie van een echte stoere oervrucht met toch dat hele fijne aroma. Alleen die combinatie vind ik al prachtig. Maar lekker is ze ook. Ik ga heel wat recepten uitproberen dit jaar want ik heb inspiratie nodig voor het praktische gedeelte van mijn eindwerk. Nog eventjes geduld dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten