vrijdag 31 oktober 2014

WinterKwee

Een nieuw seizoen, een nieuwe crème.

Ik was nog steeds bezig met het afwerken van mijn eindwerk en daarvoor was een nieuwe crème nodig. Het hoofdingrediënt van deze crème is de kweepeer, het onderwerp van mijn eindwerk.
Ik heb al een handcrème gemaakt voor de lente en zomer, met goudsbloemen.
Kweeperen kan je oogsten in de herfst en dus leek het me leuk een crème te maken voor de herfst en de winter.
Het is een hele fijne, beschermende crème geworden. Goed om je handen te beschermen tegen die barre winterkoude!


De crème is ondertussen al uitgetest door verschillende vrijwillige proefkonijnen en die vonden hem heel goed! Joepie!! 
Het is echt zo leuk als mensen enthousiast zijn over een nieuw recept dat je bedacht hebt!

Nu in spanning afwachten wat de docenten op de eindproef zullen vinden van deze handcrème.... en van de rest van het werk natuurlijk. 

Ik maak alvast binnenkort enkele nieuwe potjes om een paar mensen mee te verwennen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten