vrijdag 10 mei 2013

Etherische oliën

Daarstraks moest ik nog wat ingrediënten gaan kopen voor mijn examen-crème van donderdag. En ja, ik heb me weer even laten gaan met de etherische oliën. Ik heb er weer 4 bijgekocht... Ik krijg ondertussen zelf al een kleine verzameling!

Maar ze zijn zo veelzijdig te gebruiken en ik hou er echt van!! Onder de nieuwe zit wel een specialleke, van prijs dan toch, ze kostte me een klein fortuintje, voor een olie dan toch. Maar als ze haar werk gaat doen in de crème dan valt de prijs te relativeren.

En het leuke is dat ze ook wel even kunnen meegaan! Een investering dus!

Dit weekend ga ik mijn receptje al eens uitproberen tussen al het studeren door!
Binnenkort maak ik een link bij op de blog met al mijn receptjes erop, zodat jullie ze ook kunnen uitproberen! Ik heb er al enkele die hier favoriet zijn en die ik al meermaals heb gemaakt. Nog even geduld en dan zet ik ze erop!

Dan pak ik nu mijn cursus van fysiologie maar terug, mijn kleine pauze is weeral voorbij.

Tot binnenkort!

Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten