donderdag 9 mei 2013

Tijd, tijd...

Omdat ik de laatste tijd zo druk bezig ben met de opleidingen, heb ik geen tijd meer gehad om veel te posten op blog en Facebookpagina van Kruiden en Zo.

Wel is er vanalles gebeurd en hebben we weer een heleboel niewe crèmes enzo gemaakt.

Binnenkort volgt en up-date als alle drukte van examens, taken en eindwerken achter de rug is.
Ik kijk al volop uit naar de tijd om terug vanalles te kunnen maken.

De kruiden hier in de tuin zijn lekker aan het groeien na een lange koude winter! Alles komt goed terug naar boven en draagt de belofte mee van vele goede kruiden die ik kan gebruiken.

Volgende donderdag maken we voor het examen van kruidenleer een preparaat. Wehebben net 2 hele leervolle praktijklessen achter de rug, waarvan we zijn teruggekomen met een heleboel potjes. Deze potjes worden nu getest en tot hiertoe allemaal goed bevonden!

Voor het examen maak waarschijnlijk een 'slaapwel crème'. Het zal een crème worden voor kinderen die snel last krijgen van buikpijn bij drukte, spanningen, stress, nervositeit,...
De crème zal als hoofdbestanddeel kamille bevatten.
Ik moet hem eerst zelf nog maken om te zien of het recept lukt en dan krijgen jullie hier zeker verslag van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten