dinsdag 4 februari 2014

Nieuwe 'roze' soep

Ja, vandaag gaan we hier een nieuwe soep uitproberen. Merel is alvast enthousiast, want et is roze soep. En roze is toch wel een lievelingskleur van haar.

Ik ben eens benieuwd wat ze gaan vinden van de soep, roze of niet.
Maar eigenlijk is ze helemaal niet zo nieuw, heel veel mensen zullen ze zelf al wel eens hebben gegeten. Het is soep van rode bieten.
We hadden hier rode bieten liggen en ik wist niet zo heel goed wat ik ermee kon doen. Maar ik wou er zeker wel iets van maken want ze zijn heel gezond! Toen ik een recept voor rode bietensoep tegenkwam, wist ik al snel wat ermee te maken: soep.

Er staat dus nu een pot roze soep te wachten tot ze vanavond geproefd en gekeurd zal worden....
Ik ben eens benieuwd.
Als het een lekkere soep is geworden, zet ik het receptje wel mee in het receptengedeelte.

Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten