zondag 2 maart 2014

Lentegevoel

Zoals beloofd heb ik ondertussen het recept van de roze soep in het recepten gedeelte gezet. Veel plezier en smakelijk voor de mensen die dit ook eens maken!

De komende (lente)dagen ga ik me even bezighouden met een receptje voor een bloemetjescrème.
Ik ga een demo doen in de klas van mijn zoon om te tonen dat je met bloemen heerlijke producten kan maken om je mee te verzorgen.
Ze werken dit jaar rond het thema ambachten en herborist is er eentje. Net als bier brouwen. Mijn zoon is nu supertrots dat zowel mama als papa een ambacht uitoefenen, ook al is het als hobby.
Omdat de lente er aankomt zal het dus een fleurige bloemencrème worden met een paar leuke bloemetjes. Ik heb al een ideetje maar moet het nog even uitwerken. Ik ben eens benieuwd wat de kinderen van de klas er van zullen vinden....

Gisteren ben ik naar een workshop 'fytotherapie voor dieren' geweest van natuurlijk dierenwelzijn. Echt super interessante en hele leuke dag. Ik ga zeker in de toekomst de volgende modules ook nog volgen! Dieren staan uit zichzelf nog dichter bij de natuur, dus als het kan, verzorgen met natuurlijke middelen lijkt me dan logisch. Maar het bezoek aan de dierenarts blijft zeker wel nodig!!
Het lijkt me heel leuk om binnen enkele jaren als gezondheidstherapeut mensen te kunnen adviseren hoe ze zowel zichzelf als hun (huis)dieren gezond kunnen houden op natuurlijke manier.

Dus weer een hele hoop nieuwe uitdagingen voor de komende weken! Alle geluk dat het lente-zonnetje regelmatig schijnt voor een portie energie en vrolijkheid!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten