zondag 11 augustus 2013

Vakantie

Door de vakantie en de kids die thuis zijn, heb ik minder tijd om mijn avonturen met jullie te delen.
Maar ik geniet wel van de kids die thuis zijn, al is het soms nogal druk...

Ik heb nog wel enkele dingen gemaakt, zoals shampoo, lippenbalsem en nog een crème.
Buiten dit staan er ook kruiden te trekken in azijn en olie zodat ik ze later verder kan gebruiken.

Nog een paar weken vakantie en dan start de school terug. Eens dat we dan terug in dat ritme zitten, kan ik weer meer tijd maken voor de blog!

Ik start zelf met de opleiding tot gezondheidstherapeut aan de Europese academie dit jaar. Het zal weer veel leren en studeren worden maar ik kijk er wel naar uit!
En als die is afgerond, hoop ik die te kunnen combineren met de herboristenopleiding en zo een soort praktijk te kunnen starten.
Allemaal dromen voor de toekomst, maar een mens moet kunnen blijven dromen!!
Wij volwassenen zijn dit dikwijls wat verleerd en dat is spijtig!! Ze kunnen zoveel inspiratie bieden en zo ontspannend werken!!

Nu ga ik nog een paar weken genieten van de vakantie om vanaf september helemaal uitgerust te kunnen starten aan de opleiding!
Deze vakantie heeft me tot nu toe al echt goed gedaan. Ik heb er al van genoten!!

Geniet nog van de rest van de zomer en al het lekkers dat je kan vinden in de natuur nu!!

Groetjes, ik ga nog een beetje dromen in de zon :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten