dinsdag 23 juli 2013

Verkoelende muntcrème

Wauw, wat een zalig idee! Al zeg ik het zelf!
De voorbije nacht zat ik om middernacht nog te zweten van de warmte. Ik zag het niet echt zitten om te gaan slapen in die warmte...

Dus ik begon na te denken hoe ik het frisser zou kunnen krijgen, een frisse douche was uitgesloten want zo zou ik iedereen wakker maken. Maar misschien een crème met munt en salie.

Ik ben er direct aan begonnen. Het was wel heel warm om hem nog te maken maar zalig om ingesmeerd mee in slaap te vallen!

Een nieuwe verkoelende crème dus, vandaag heb ik me er ook mee ingesmeerd en heb eigenlijk geen last van die hitte.
Hij verkoeld goed door de pepermunt en de salie beperkt het zweten!

Een goed ideetje, al zeg ik het dan zelf. Ik heb er in ieder geval al van kunnen genieten vanacht en vandaag!!


Geniet van het weer en denk eraan dat munt heel verkoelend werkt. Een gekoelde muntthee is dan ook een hele lekkere verfrissende drank voor met dit warme weer!


1 opmerking:

  1. Dat ziet er inderdaad heerlijk uit !!
    zonnige groetjes en bedankt nog voor je email :)
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen